lørdag 15. august 2009

IKEA GÅVOGN I NY DRAKT




Jeg har alltid likt formene på gåvognen til Ikea, men fargene derimot liker jeg ikke i det hele tatt.
Bestemte meg for å lakkere den, og vips så ble den bare super skjønn, og oser nostalgi i mine øyne. Minner meg litt om den gamle Bobla...
Planen var at den skulle bli cream farget, men min kjære samboer (som er billakkerer) trodde jeg hadde sagt hvit. Synes uansett den ble fin, og rett og slett et smykke i stua.
Lillegutt som begynte å gå for en uke siden prøvde den akkurat, og syntes det var kjempegøy:)
Vognen er ikke så tung, men kan skrues til, sånn at den ikke triller så fort.

9 kommentarer:

  1. Hei! så flott blogg du har:) ideen med å male gåvogna var jo genial. Jeg satt akkurat og så på bryllupsbildene vår eog der er det ett bilde som er så fint av datteren vår, men den blå vogna ødelegger fargespillet...tenk hvis jeg hadde tenkt på å male den hvit!

    Jeg legger meg til som følger jeg! Ha ei fin helg

    SvarSlett
  2. Nydelig blogg du har!:)

    Og så fin vogna ble!!! Jeg har tenkt akkurat som deg: Formen er fin, men liker ikke fargene... Så dette var jo en super idé!!!

    Så den er altså sprayet?? Er det noe hvem som helst kan få til, eller må man være billakkerer??:)

    SvarSlett
  3. Fy søren for en nydelig blogg du har! Du har herved fått en ny fast leser. ;) Elsker stilen din, akkurat sånn jeg liker det. Masse inspirasjon!

    Vognen ble lekker!

    SvarSlett
  4. Kjempefin, ble den! ( vognen)
    Sier også bare fy søren for en fin blogg:) Den er SÅ delikat og fin, legger deg til på blogglisten min:)

    SvarSlett
  5. Så utrolig flott den ble!! Der gav du meg et tips til gaver til småfolk:) Flott blogg du har! :)

    SvarSlett
  6. hei:)

    Så utrolig fin den vognen ble. har en datter på 10 mnd som lærer seg å gå nå, så den skal jeg kjøpe og male. maler en liten benk om dagen også, så kan jo ta det samtidig. alltid moro å få tips fra andre. utrolig fin blogg du har, legger deg til på følgelisten min, så kan jo du ta en titt hos meg også:)

    ha en flott søndagskveld:)

    SvarSlett
  7. Så fin den ble! Jeg har den samme, men liker godt blåfargen jeg da (men ikke det trehvite). Har allikevel vært inne på tanken å male den... Den ble jo kjempefin!

    SvarSlett