torsdag 19. november 2009






...og litt grisete;)



Jeg fikk en utfordring av Lycheli om å blogge et bilde. Dette skulle være fra enten mappe 4 eller 7 i mine bilder, bilde 4 eller 7 i albumet.
Ut fra de 4 alternativene jeg hadde, falt det på dette "grisebildet" av lillegutt, knipset etter et stort glass med hjemmelaget skogsbærsmoothie!
For å si det sånn; det var ikke en dråpe igjen i det glasset! Tror det må være noe av det beste han har smakt:)


Bodien, som på bildet allerede er tatt av, måtte rett og slett hives, da bærflekkene ikke ville gå bort!


Hele dette albumet er fra denne seansen, og jeg gleder meg til å vise de frem når han blir stor gutt:)




Klem ♥

7 kommentarer:

  1. Utrolig herlig bilde av en skjønn gutt:)
    Ha en fortsatt fin dag!
    smil og klem

    SvarSlett
  2. Flott bilde! Det er sånne som er kjekke å ha når dei blir større... Og det blir dei alt for fort! Eg har tatt bilder av veslebror i dag på bloggen min, og vaska ikkje av tusj på fingrar og i ansiktet :) Han er no fin uansett! Ha ein fin november ettermiddag!

    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. Vilken härlig bild!
    Jag kan bara hålla med, smoothies
    är JÄTTEgott!! =)

    Ha en fin torsdag!

    kram
    Anna-Malin

    SvarSlett
  4. åh for en herlig liten gutt. kjempe koselig bilde.

    SvarSlett
  5. Hi hi hi... sikkert en knallmorsom bildeserie! Skjønn gutt!♥ Ha en fin ettermiddag i høststormen (det er det i hvert fall her)! Klem fra Heidi

    SvarSlett
  6. Tack för din ga kommentar om pojken min...

    Och vilken go liten gutt du har då. Ett riktigt litet charmtroll ser jag.

    Kram på dig
    Marit

    SvarSlett
  7. nydelig liten gutt...kan tenke meg at det var godt ja..
    og vet hvordan det er å prøve å få vekk blåbær flekker på body, så og si umulig..
    så moro at du tenkte på meg klart jeg tar den, prøve på det i morra..
    ha en fin kveld klem victoria

    SvarSlett