tirsdag 11. mai 2010


møt min nye venninne...










Og hun er ingen hvilken som helst eller...
Ved første øyekast ser hun ganske så tøffog mandig ut, men egentlig så er hun veldig søt og rund i kantene...;)
Stakkars "lady" sto bortgjemt i boden utenfor hytta, og det var helt tilfeldig at jeg kom over henne!

Nå er hun nyvasket, og siden min kjære jobber med lakkering, så blir hun snart blank i lakken:)
Planen er at hun skal henge i trappen, jeg har nemlig aldri funnet den riktige lampen til å ha der...! I og med at hun er ca 1/2 m høy,
så tror jeg hun vil komme til sin rett der:)


I dag må jeg komme med en STOR takk til alle dere fine mennesker som besøker meg her inne. I går passerte telleren 100 000, og at så mange har tatt turen siden august, er bare overveldene...:)
TUSEN LIG TAKK for alle fine ord dere legger igen!
Jeg har sagt det før, men kan ikke får sagt det ofte nok:)
Bloggen hadde ikke vært den samme uten dere:)

Ønsker dere alle
en herlig tirsdag:)

klem
Kjersti


36 kommentarer:

  1. hi-hi idag bloggar vi om våra nya lampor... :)))))

    den är heeeeelt vacker din nya väninna!! oj så fin! tänk att hon legat gömd utan att du hittat henne! tur att hon får komma ut i ljuset nu... ;)

    den kommer att bli så fin och jag ser framemot att se var i ditt vackra hem du placerar den.

    ha en fin tisdag vännen. själv kommer jag att sitta inne och tillverka hjärtan ;)

    kram på dig! ♥

    SvarSlett
  2. MMmmmmmmm Mmmmmmmm SNYGGGGGGG =)

    SvarSlett
  3. Så utrolig lekker rett og slett!

    Håper du får en super dag.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Så supergøy å tilfeldigvis dumpe over ei slik ei skatt!!!
    Skikkelig vakker:)
    Ha en fantastisk dag kjære deg!
    Klem Camilla:)

    SvarSlett
  5. oi da, så utrolig og bare "finne" den på hytta liksom!! kjempeflott lampe.. du har det jo så fint!!

    ha en fin dag...
    klem

    SvarSlett
  6. Hei - så fiiiin! Så gøy å komme over sånn en fin skatt. Den har det helt riktige look - rå og feminin som du jo også skriver:) Jeg synes også den er fin uten ny lakk...
    Ha en god dag!
    Klem; Heidi

    SvarSlett
  7. Så super lampe! Grattis med den! Herlige bilder du viser av den også. :)

    SvarSlett
  8. Wow vilken sköning du har hittat till väninna, den kommer bli sååå himla fin hos dig vännen!!
    Ha en underbar dag! Här skiner solen:-)! Kramkram Sofia

    SvarSlett
  9. Oi - det var ein lampe som vil gje eit statement! Kjempefin!

    Ikkje rart du har mange treff - du har jo ein knallfin blogg med vakre bilder! Det likar me!

    Ha ein fin dag!

    SvarSlett
  10. Utrulig kul lampe! Blir nok kjempe fin når du får den på sin rette plass : )
    Og gratulere med så mange besøk : D Så gøy da!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  11. veldig pen venninnene!
    heldig som finner sånn på hytten.

    SvarSlett
  12. Fantastisk fin skatt du har funnet! Det blir supert i trappen! Nyt den og dagen;-)

    SvarSlett
  13. Wow, ja det må jeg si var litt av en skatt å finne i boden! Nydelig!
    Du, jeg har forsøkt å sende deg en mail, har du mottatt den? Det er noen dager siden nå, så ble litt bekymret for at du kanskje ikke har mottatt den. Hvis du ikke har det, hadde det vært supert om du kan sende meg en mail på jeanettefoto@hotmail.com.
    Ha en fin dag!
    hilsen Jeanette:-)

    SvarSlett
  14. Vakker! Og så kjekt at fleire enn eg finn skattar på uante stadar! Nydelege bilder som vanleg! Gratulerer med 100.000! Ikkje rart at så mange elskar bloggen din!

    Ha ein fin tysdag!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  15. Hæ?! I boden på hytta?? Den skatten der?? 1/2 meter høy? Åhhh, den er jo bare til å dø av!!! Jeg er bare nødt til å si at jeg jo ville beholdt den i original, slitt farge, men det er jo meg, da;-) Gratulerer ellers med 100.000, det er vel fortjent med en nydelig og inspirerende blogg!! Klem fra Laila

    SvarSlett
  16. Utrolig flott lampe, synes den var stilig sånn den var også jeg:)

    SvarSlett
  17. Lekker lampe! Så gøy å finne slike skatter! En perle av en hytte har dere også. Herlig!

    Klem Nina xx

    SvarSlett
  18. ah, hun er nydelig!!

    grattis med mange besøk! takk for all inspirasjon du gir!

    nyt dagen

    klem beate

    SvarSlett
  19. Hallo igjen, kjersti!
    For et funn, og så morsomt at den er fra egen familie.... Den blir nok kjempelekker i trappa, tenker jeg ;)
    Ellers er det en glede å titte inn hos deg. Ren og skjær meditasjon! Jeg får både ro og masse herlig inspirasjon!
    Nyt dagen videre Kjersti. Regner med sola skinner på deg også i dag?
    klem randi

    SvarSlett
  20. Wow!!! Det var en nydelig gammel lampe!!! Jeg hadde beholdt den akkurat som den var!!! :)

    Tenk å finne sånne ting i boden da!!!! Halloooooo!!! :) Jeg tar 2!! :) Ha ha :)

    Du må virkelig ta bilde når den er helgt opp altså!!! Gleder meg til å se!!! Litt misunnelig på den der altså.... det må jg si... ;O) ha ha

    Klemmer fra

    LiljeHvit

    SvarSlett
  21. det var seriøst den nydeligste lampa jeg har sett!

    Får et funn sier jeg bare;)

    Gled deg til brev i posten, jeg har sendt deg strikkoppskrift og en liten overraskelse fra mor Åsta;)

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  22. for et funn kjersti!

    dukket aldri opp noe oppskrift, merkelige greier. har strikket noe annet til henne så du behøver ikke å sende meg på nytt men tusen tusen takk for hjelpen uansett :)

    her har det vært sol i dag, bare nyti dagen i solveggen sammen med en venninne- koselig.

    klem og kos

    SvarSlett
  23. Gleder meg til å se bilder når den er på plass;) Den var rålekker!

    Grattis med 100 000, vet du, min passerte det i går også, litt morsomt:)
    Bloggen din er på min absolutt favorittliste, du har så kanonfin stil! Får bare lyst på nytt (gammelt) hus, blir så inspirert..

    Ha en fin kveld, klemmer!

    SvarSlett
  24. Jeg er helt sikker på at den kommer til å passe helt perfekt inn hos deg. Kjempe fin lampe!♥
    og grattis med 100 000 besøk. Jeg er ikke overrasket Kjersti. :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  25. Bloggen din er jo bare kjemepfin! Nydelig lampe du har funnet, den kommer til å bli knall hos deg!

    For et herlig paradis dere har ser jeg, nede ved sjøen med solnedgang høres idyllisk ut. Ja det er det jeg drømmer om og håper å få oppleve om noen år!

    Ønsker deg noen fine maidager og håper du får det fint!

    Klæm

    SvarSlett
  26. Ååhhh, jeg gleder meg GLEDER meg til å se denne lampen ferdig lakkert og hengende i taket. Det er tror jeg blir knakende lekkert og kommer til å skli rett inn stilen deres. Et godt funn søta :)

    SvarSlett
  27. Vakker lampe.Den kommer til å bli kjempe fin.Blir spennende å se det ferdige resultatet.

    SvarSlett
  28. Utrolig kul lampe!
    Den blir nok fin i trappeoppgangen.

    Ha en god natt
    klem Tove

    SvarSlett
  29. Superflott lady du har der :-)

    Ha en fin dag vennen ♥
    Klem

    SvarSlett
  30. Vilken donna!!! Så himla läcker. Jag förstår din förälskelse... kram J

    SvarSlett
  31. Hei søte!

    Fantastisk fin lampe!! Tenk å bare finne en slik. Jeg synes alle liksom finner små skatter i kjelleren sin hele tiden. Jeg trenger helt klart en kjeller! Gleder meg veldig til å lampen ferdig opphengt. Vennligst dokumenter:)

    De søte små skålene mine i verdens fineste sarte rosa farge (i all beskjedenhet:) er fra Ib Laursen. Selges helt sikkert i mange flere interiørbutikker enn bare i Arendal:)

    Håper du får en herlig langhelg! Vi reiser på fjellet i morgen tidlig, og jeg gleder meg sånn til å skulle på tur igjen. Alltid godt med litt ferie, selv om jeg nok kommer til å være ikledd full malehabitt stor sett hele helgen. men men - gøy det og:)

    Stor klem!!

    SvarSlett
  32. Hei Kjersti.
    Så koslig at du har vært innom bloggen min å lagt igjen en koslig hilsen!! Artig at du er fra nærheten av Nøtterøy. Jeg har mange barndomsminner derfra. Jeg er oppvokst og bor nå i Trondheim, den berømte bartebyen ;)

    Men min farmor var fra Tønsberg og de hadde sommerhus på Nøtterøy, som i dag er vårt feriested :) Familien flyttet til Tønsberg da jeg var 7 år, men ble der bare i ett år, før vi drog tilbake til Trøndelagen.

    Håper du har hatt en strålende vårdag. Nå har sikkert våren kommet litt lengre i skjønne Vestfold...her i Trøndelag har det endelig begynt å grønnes :)

    Klem Marie

    SvarSlett
  33. Oi oi oi, tenk å finne en sånn skatt, heldige du!!! Gleder meg til å se bilde når den "rigger" ganga di:)

    SvarSlett