torsdag 30. desember 2010


Bloggåret 2010...




...kan vel egentlig bare beskrives med ett eneste ord; overveldende...! Collagene viser en liten bit av de bilder og innlegg som dere lesere har klikket mest innom. Det er uten tvil soverommet som har vært mest populært, og det er jo ekstra hyggelig når man har skapt både idé og produktet med egne hender. Og kanskje det aller mest givende er når jeg får tilbakemeldinger på at dere har likt idéene og selv tatt dem i bruk.





Jeg hadde aldri i min villeste fantasti forventet så mange som 330 000 treff innen utgangen av dette året!
Og de fleste av dere har funnet veien hit, bare i løpet av denne høsten...
Mye skyldes nok NIB sitt besøk her hjemme, nominasjonen i Dagbladet, og nå i det siste, omtale på flere store internasjonale blogger. Det er utrolig hyggelig, og selv om det gir både prestasjonsangst og stressymptomer til tider, så er jeg bare så takknemlig for all respons fra dere der ute:)
Verden blir plutselig veldig "liten" når man blogger, og jeg er fullt klar over at tilfeldigheter spiller en stor rolle for hvor mange som oppdager en blogg.


For meg er bloggen først og fremst en hobby og lidenskap, men det har også vist seg å være en kanal som kan åpne nye veier, uten tvil... Jeg har sagt nei til utallige forespørsler, og det er åpenbart at vi (bloggerne altså) er attraktive for ulike sponsorer, skribenter, stylister, magasiner osv... 
Den største forespørselen jeg har fått i år, kom for et par måneder siden, og resultatet kommer på glanset papir nå i Januar. Konseptet er noe litt annet enn en "vanlig" boligreportasje, og jeg er utrolig spent på resultatet! Jeg skal selvfølgelig si fra når den tid nærmer seg:)
Og det er jo nettopp sånne ting som gjør blogging så spesielt. Man når ut til så mange, og blir kjent med fantasiske mennesker med samme lidenskap.
Jeg gleder meg til å ta fatt på 2011, og ikke minst følge dere andre i året som kommer... Tusen takk til dere alle som besøker meg, uten dere hadde ikke bloggen eksistert.


Jeg ønsker dere alt godt for det nye året, måtte vi
overøse hverandre med gode idéer, inspirasjon, 
vakre bilder, og kanskje nye bekjentskap...?;)


klem Kjersti




56 kommentarer:

  1. Wonderful pictures, thanks for sharing! Wish you and your family a HAPPY NEW YEAR!!!

    Warm regards, Ingrid

    SvarSlett
  2. Vilket år du har haft Kjersti! Jag är glad för din skull och vill här önska dig en riktigt god fortsättning och ett gott nytt år! Hoppas att 2011 blir lika toppen!

    KRAM Jenny

    SvarSlett
  3. Takk til DEG for masse fin inspirasjon i året som har gått, alltid fine bilder å kvile augene på, en av mine absolutte favorittblogger!! Gode ønsker for det nye året 2011:)

    SvarSlett
  4. Vi får vel takke deg for en super blogg og masse flott inspirasjon! Tusen takk!

    Kos deg videre med bloggingen!
    klem

    SvarSlett
  5. Godt nyttår til deg og dine også, Kjersti! Du har en av de blogger som absolutt inspirerer meg mest - så tusen takk for all inspirasjon i 2010 - gleder meg til mer i 2011!! Høres spennende ut med alle dine projekter - gleder meg til å se resultater:) Klem; Heidi

    SvarSlett
  6. Du har, uten tvil, en av de flotteste bloggene jeg vet om! Helt fantastisk. Blir en fryd å følge deg videre :)

    Kitty :)

    SvarSlett
  7. Bloggen din er fantastisk, faktisk en av mine favoritter - om ikke den beste!?!
    De er UTROLIG kreativ, og det liker jeg :)
    Vet det er flere uten blogg som og lar seg inspirere av bloggen din!!!

    Stå på, nyter hvert innlegg :)

    Takk for at du viser oss så mye vakkert :)

    Nyttårsklem fra Nina!

    SvarSlett
  8. Søte søte Kjersti!! Skjønner godt at
    så mange finner veien til bloggen din! Den er en fryd for øyet! Alltid lekre bilder, masse inspirasjon og ideer! Blir alltid i godt humør når jg har besøk deg! Ønsker deg & dine et riktig godt nyttår!! Gleder meg til å
    følge deg i 2011!! stor klem!!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med et fantastisk år Kjesrti! :)) Det har vært en fry då følge deg.

    Og ikke minst møte deg i Oslo, håper 2011 også lar seg gjøre at vi møtes igjen!

    Ønsker dere en fortreffelig nyttårsfeiring og et GOD nytt år! Ser frem til et fint bloggår sammen med deg :)

    Godklem

    SvarSlett
  10. Ønsker deg et riktig godt Nytt År...spennende og følge deg videre..
    klem klem

    SvarSlett
  11. Jag är en nytillkommen bloggläsare och hittade hit via en annan blogg. Gott Nytt år önskar jag dig!

    SvarSlett
  12. Jeg elsker bloggen din Kjersti! Nydelige bilder, gode ideer, lekker stil også er du jo ei herlig jente og det gjennomsyrer bloggen din og gjør den enda bedre.
    Jeg er ikke overrasket over at den har blitt så populær. Gleder meg til å følge deg videre i 2011.
    Godt nytt år min venn!
    Klemmer fra Hanne Mette

    SvarSlett
  13. godt fortjent:) du har en kjempe inspirerande blogg:) skal definitivt følge deg vidare i året som kommer:)

    Godt nyttår til deg og dine!!

    Klemmer fra LInda

    SvarSlett
  14. Jeg troooor jeg så et lite glimt av kjøkkenet ditt i neste ukes KK så det skal definitivt i handlekurven min til uken ;) Også må jeg ærlig innrømme at jeg har vært på en liten inspirasjonsraid når det gjelder gutterommet til Lukas som er så fint så fint.

    Jeg gleder meg til et nytt Kjersti-bloggeår :)

    SvarSlett
  15. Bildene dine er en fryd for øyet, takk for masse inspirasjon i året som har gått;)

    Goft nyttår til deg og dine!

    SvarSlett
  16. Er så enig med alle kommentarene oppover her!!! Du har en fantastisk flott blogg, og tar de nydeligste bildene!! Gleder meg til å følge deg videre på bloggveien ; )!!
    Ha et fantastisk nytt år!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  17. Skjønne veldi godt at du har økt besøksmengden på sia di.. du har en fantastisk herlig blogg med mye inspirasjon..
    Elske fargan dine, og ikke minst bildan :)
    Det e rett å slett en fryd for øye :D
    Lykke til videre i 2011 :)

    Ønske dæ å dine ett Godt nytt år!

    Romjulsklæm

    SvarSlett
  18. Du er en av mine favorittbloggere og jeg synes slettes ikke det er rart at du blir kontaktet av både magasiner og annet ;)
    Og at du har så mange lesere....
    Gleder meg til å følge deg videre inn i det nye året :))

    Ønsker deg og dine ett riktig Godt Nytt år !
    Klem,Kari

    SvarSlett
  19. Et herlig gjensyn mad vakre bilder!! Du har en nyyyydelig blogg, Kjersti! Takk for året som gikk; gleder meg til å følge deg videre i 2011! Godt nytt år!!

    STØRSTE klemmen
    Anette:))

    SvarSlett
  20. ønsker deg og dine en flott nyttårsfeiring kjære kjersti
    og det aller aller beste for det nye året,

    varm klem :)

    SvarSlett
  21. Veldig fine inspirasjonsbilder:-)

    Ha et godt nytt bloggår:-)

    SvarSlett
  22. heihei!
    innom for å ønske deg et riktig godt 2011!
    og ja - "den litt annerledes" reportasjen på glanset papir, er jeg også veeeeldig spent på :0)

    ♥ moa :0)

    SvarSlett
  23. Tusen takk for eit flott bloggår, du har all grunn til å vere stolt over året som har gått - er ein fryd å følgje deg!!!! Gler meg til 2011 :)

    SvarSlett
  24. hej vännen.

    jag är säker på att 2011 kommer att bli ÄNNU bättre! nya äventyr väntar dig ;)

    och reportaget önskar jag att jag får se en dag. den tidningen går ju tyvärr inte att få tag i sverige men du får visa bilder på bloggen!!

    här håller vi på och fixar och min lampa är alldeles strax färdig! den blir KJEMPE fin :))))) men det dröjer innan jag kan visa den på bloggen eftersom den kommer att vara en del i mitt nya uppdrag du vet ;)))

    jag tänker mycket på dig och hoppas att allt är bra!

    2011 kommer att bli möjligheternas år.

    SvarSlett
  25. Kjære du! Takk for alt du har delt i 2010! Eg setter så utruleg stor pris på deg! Både innlegga dine, men også du som medmenneske. Eg ynskjer deg alt godt i 2011, lykke til med prosjekter og idèar!

    God klem frå Elin

    SvarSlett
  26. Hej!

    Vad fint ni har det!
    Och vilken fin barn säng.. :)
    Visst är dom fina. Vi har en likadan och är jätte nojda!
    Vad mysigt ni har det!

    Gott nytt år 2011!

    Kram

    SvarSlett
  27. Gott Nytt år vännen! ♫˙·٠•●♥ ღ•*¨`*•♥

    Ha det gott så ses vi nästa år;-)

    Kraam S.

    SvarSlett
  28. Hej!
    Så otroligt många fina bilder, vilken inspiration din blogg är! Fantastiskt så vackert.

    Jag blev förälskad i ert sovrum med en gång. Sänggaveln är verkligen hur underbar som helst, tror jag ska försöka mig på något liknande. Sen har jag en kärlek till väggpanel som ni har. Vackert!

    Gott Nytt År!
    Kram Lotta

    SvarSlett
  29. Søte herlige Kjersti, har vært såååå stas og følge deg og din blogg, du er fantastisk inspirasjon, og må si jeg gleder meg nå til å se deg på glanset papir i en annerledes utgave..... ;)
    Ha et fantastis godt nytt år vennen, er med deg inn i det neste også jeg ;)
    klem victoria

    SvarSlett
  30. Vakre bilder fra året som har gått! Måtte det bli like mange gode minner i 2011!

    Godt nyttår til deg og dine!

    Stor klem

    SvarSlett
  31. Kjære gode Kjersti!!
    Takk for all inspirasjon og nydelige bilder du har delt med oss dette året. Du er like vakker inni som hjemmet deres er på både bilder og i levende livet. Gleder meg enormt til 2011 og all moroa vi har foran oss i året som kommer. Håper dere har kjempe fine romjulsdager.

    Stor klem Julie

    SvarSlett
  32. Bloggen din skiller seg ut fra alle andre på en særegen og fin måte... TAKK for all inspirasjon i året som har gått. Gleder meg til å følge deg videre i 2011, samt på den reportasjen du nevner. Spennende.
    Ett utrolig år for deg her på bloggen -velfortjent :)
    Klem May Helen (som endelig har fått egen blogg etter inspirasjon fra bla. DEG ;)

    SvarSlett
  33. Godt nytt år, Kjersti..og takk!
    Det er så gøy å følge deg, og jeg gleder meg veldig til fortsettelsen. Godt nytt år så lenge!
    Mvh Kine

    SvarSlett
  34. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  35. Et fantastisk Godt Nytt År til deg også Kjersti. Gleder meg til å følge deg videre i 2011. Du inspirerer meg masse og det vises også i interiøret mitt :p
    Håper du får en herlig feiring med dine nære og kjære i kveld!
    Nyttårsklem fra Marie :)

    SvarSlett
  36. hei fine kjersti!!!

    ønsker deg og dine alt godt i året som kommer!!!

    tuuusen takk for all inspirasjon!!

    klem beate

    SvarSlett
  37. Herlige bloggen:)

    Godt nytt år min venn:)Kose deg masse:)
    Klemmer:)

    SvarSlett
  38. Hi there, HAPPY NEW YEAR!!!. I really love your blog, just now i signed in as your new follewer..I lover the pictures yoy always make..
    By, greetings Marieke from Holland

    SvarSlett
  39. Jeg er utrolig lykkelig over å ha funnet bloggen din, den er et deilig sted å være :) LIKER blogger med "Do It Yourself"konsept! Fantastisk! :)

    Godt nyttår!

    (er meeeget spent på hva det glansete papiret viser!..)

    Stor klem fra Tonje fra Lamhaugen

    SvarSlett
  40. Hei vennen!
    Takk for all inspirasjon, gode ideer, glede og vennskap i året som gikk. Jeg er så glad for at jeg fikk treffe deg i høst og gleder meg alt til neste gang, for det skal vi få til- forhåpentligvis i løpet av 2010. Håper dere hadde en koselig nyttårsfeiring i går, godt nyttår til deg og den skjønne familien din! Klem

    SvarSlett
  41. Hei! Jeg vil innom og si at jeg liker bloggen din veldig godt, masse god inspirasjon!! Jeg bladde meg gjennom bloggen din om dagen og liker alt jeg ser:0) Jeg kjente meg igjen i det du forklarte om din Bourgie lampe fra Kartell, den har jeg også hatt utfordring med å plassere. Som du skrev så trenger den å stå sammen med noe som bryter:0) God klem fra Nina

    SvarSlett
  42. GODT NYTT ÅR!!!
    jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart å ikke få med meg det - hva heter det igjen - den ikea hyllen som du har stylet så fint - kjempe fin ble den!!!! Når er det innlegget fra???

    SvarSlett
  43. What a beautiful blog you have and your pictures are great inspiration!!

    All the best for 2011,
    Inka-Inari

    SvarSlett
  44. Godt nytt år til deg, Kjersti!
    Gleder meg til nye innlegg og inspirasjon fra deg i året som kommer!
    Håper du har hatt en fin julefeiring med familien din!

    Klem, Marte

    SvarSlett
  45. Hei, for en nydelig blogg du har. jeg har sittet her og lest og drømt meg vekk, nydelig og veldig innspirerende hjem dere har.
    Spennende med repotasjen.
    Gleder meg til å følge deg i 2011.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  46. Happy New Year Kjersti,
    I wish you all the best in 2011 - health, love and smiles and thank you for the inspiration. :))))


    xoxo,
    radostina

    SvarSlett
  47. Tusen takk for masse inspisrasjon i året som har gått.. man får virkelig lyst til å sette i gang når man titter inne i bloggen din:)
    Gleder meg til å se alt du har å vise frem i 2011...

    Hilsen Camilla

    SvarSlett
  48. Godt nyttår!!Takk for ufattelig mye flott inspirasjon i året som gikk!!!:)

    SvarSlett
  49. Hej!

    Har precis hittat till din blogg. Så mycket vackra bilder och inspirerande idéer!! :))

    Kram Linda

    SvarSlett
  50. Så fina bilder!
    God fortsättning på det nya året!
    Jag har en kategori på min blogg där jag tipsar om mina favoitbloggar och idag tipsar jag om din, hoppas det är ok!

    Må gott!

    Annelie

    SvarSlett
  51. nydelige bilder ♥ gleder meg til å følge deg i 2011!!!

    ønsker deg og dine ett fantastisk flott og godt år :O)

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  52. Så gøy å se deg i ELLE interiør :)
    Føler jo nesten at man blar opp og leser om en man kjenner, selvom jeg aldri har møtt deg før.
    Skal lese nærmere når jeg kommer hjem.
    Kan jo ikke bruke arbeidstiden til det. Hehe :)
    Så hvertfall ut som en superfresh reportasje :)

    SvarSlett
  53. Du er flink og har en fin blogg, ikke rart du er blitt populær! Godt nyttår :)

    SvarSlett
  54. https://community.ebay.com/t5/Shipping-Returns/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D9%82%D9%84-%D8%B9%D9%81%D8%B4-%D9%88%D8%A7%D8%AB%D8%A7%D8%AB-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%85%D9%84%D9%83%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%AF%D8%A9/qaq-p/26768794#M143546
    http://jumperads.unblog.fr/2017/03/22/%d8%a7%d9%81%d8%b6%d9%84-%d8%b4%d8%b1%d9%83%d8%a9-%d9%86%d9%82%d9%84-%d8%b9%d9%81%d8%b4-%d8%a7%d9%84%d9%82%d8%b5%d9%8a%d9%85/
    http://jumperads.unblog.fr/2017/03/20/%d8%a7%d9%87%d9%85-%d8%b4%d8%b1%d9%83%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d9%82%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%81%d8%b4-%d8%a8%d8%ae%d9%85%d9%8a%d8%b3-%d9%85%d8%b4%d9%8a%d8%b7/
    http://jumperads.unblog.fr/2017/03/20/%d8%b4%d8%b1%d9%83%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d9%85%d8%aa%d8%ad%d8%af%d8%a9-%d9%85%d9%86-%d8%a7%d9%87%d9%85-%d8%b4%d8%b1%d9%83%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d9%82%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%81%d8%b4-%d8%a8%d9%85%d9%83/
    http://jumperads.unblog.fr/2017/03/20/%d8%b4%d8%b1%d9%83%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d9%82%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%ab%d8%a7%d8%ab-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%8a%d8%a7%d8%b6-%d9%85%d9%88%d9%82%d8%b9-%d8%a7%d9%84%d9%85%d8%aa%d8%ad%d8%af%d8%a9/
    http://jumperads.unblog.fr/2017/03/23/%d8%b4%d8%b1%d9%83%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d9%82%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%81%d8%b4-%d8%a8%d8%ad%d8%a7%d8%a6%d9%84-2017/
    http://jumperads.unblog.fr/2017/03/23/%d8%b4%d8%b1%d9%83%d8%a9-%d8%aa%d9%86%d8%b8%d9%8a%d9%81-%d9%85%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%d8%a9-%d9%85%d8%af%d9%8a%d9%86%d8%a9-%d8%a7%d9%84%d9%82%d8%b7%d9%8a%d9%81/
    http://jumperads.unblog.fr/2017/03/23/%d9%86%d9%82%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%81%d8%b4-%d8%a8%d9%8a%d9%86%d8%a8%d8%b9/
    http://jumperads.unblog.fr/

    SvarSlett