torsdag 30. juni 2011



Bilder som fester seg...




På vei inn til Oslo og Glansdagen sist fredag, kjøpte jeg med meg nyeste Boligliv på Narvesen. Det var vel egentlig forsiden (og bildet over), som fanget oppmerksomheten min...
Detaljene med beiset panel i taket og de gamle vinduene som er satt inn i veggen, tiltrekker meg rett og slett.
Jeg likte huset generelt ellers også, både interiør -  og eksteriørmessig. En avslappet steming, samtidig som ingenting er overlatt til tilfeldighetene.






Her hjemme står alt på hodet om dagen, og i skrivende stund har snekkeren akkurat satt opp lekter på to av veggene i stua. (med en nysjgerrig Lukas springende rundt, som spør han om alt mulig;)
Vi skal sette plank på alle veggene, og jeg vet at det virkelig vil gjøre en stor forskjell her inne. Timingen er kanskje ikke den beste, med mindre en tre uker til termin, men jeg tror og håper vi er i mål neste uke.
Derfor er det ikke akkurat så mye å ta bilder av her inne for øyeblikket, og når den andre delen av stua fylles opp av tørkestativer med nyinnkjøpt babytøy, så velger jeg å la kameraet ligge på hylla noen dager til;)


Tusen hjertelig takk for tilbakemeldingene på bildene Tanja tok av oss. Galleriet på over 200 bilder er bare helt fantastisk, og vi har virkelig fått et minne for alltid! Det kommer nok noen flere bilder her inne etterhvert...


Jeg må jo også nevne Glansdagen med noen ord...
For en en fantastisk innholdsrik helg, for ikke å snakke om alle de herlige jentene jeg har møtt. Julie, Ann Helen og Solveig, dere skal være så stolte over arrangementet og alt dere har fått til!
Det er helt merkelig, men de man har hatt kontakt med over lengre tid via blogg og mail, føler man rett og slett at man har kjent bestandig, og det fantes ikke tegn til pinlig stillhet da vi alle møttes. Praten gikk i ett for å si det mildt!
Og så var det utrolig koselig at så mange av dere jeg ikke kjente så godt til, kom bort og sa så fine ord... Dere er jo like rause med komplementene ansikt til ansikt, og det satt jeg veldig pris på:)
Med overvekt på hele kroppen (bokstavelig talt), lot jeg kameraet ligge igjen på hotellrommet, men inne på Nib kan dere som ikke fikk vært tilstede ta del i litt av alt det vi opplevde...


Jeg og søte Liv, fra Livs Lyst, på den røde løperen...


Senere i dag blir det Ikeatur, har noen småting på handelista...;)

Blogger har forresten vært litt vanskelig i det siste, bare hos meg eller?
Har rett og slett ikke fått lagt inn innlegg...


Klem Kjersti

12 kommentarer:

  1. Men åh så snyggt, jag blir sugen på att köpa tidningen och se mer. Fönstret högt uppe i nock ser ju vansinnigt fint ut!

    Och så fin du är med din vackra mage!

    Kram / Kristina

    SvarSlett
  2. Du var bare så vakker, Kjersti! Fikk ikke hilst på deg på Glansdagen, men kanskje neste gang. Takk for all inspirasjon du gir! Klem!

    SvarSlett
  3. Du kler virkelig å være gravid :) Nydelig mage!!! Høres så utrulig koselig ut nden glansdagen!! Kjipt å bo så langt derfra når slike ting skjer : )
    Høres ut som dere har noe spennende på gang hjemme : )
    Nydelige inspirasjonsbilder du viser!!
    Lykke til i ukene som kommer...kan jo skje noe når tid som helst : D
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Så fina ni är!

    Ja, oftast är det så att det räcker med en framsida av en tidning som "fastnar"! Jag håller med dig om att det hemmet är något som "fastnar".

    Ha en fin dag på Ikea!
    Alltid hittar man något! =))

    Kram Camilla

    SvarSlett
  5. Hei Kjersti!!

    Takk for sist :) Utrolig hyggelig å hilse på deg. Det var godt å ha en annen "medgravid" på glansdagen.. Tihi. Vi går spennende dager i møte, spennende å se hvem som kommer først i "mål".

    Klem

    SvarSlett
  6. Wow så inspirerande bilder!!! Vill se mer:) kram Johanna

    SvarSlett
  7. finaste finaste kjersti ♥

    jag har så mycket att berätta men tiden har inte räckt till.
    men jag lovar att det snart, snart kommer ett mail tillbaka!!

    och bilderna från fotograferingen är bara helt vackra.

    ta hand om dig.

    SvarSlett
  8. U are so beaty...so nice to see preagnent woman like U!!! I guess that my dream too nowadays to become a mothor I meen :)

    Your blog is so nice, so inspirating and "mind blowing"- Thanks a lot and Take Care.

    SvarSlett
  9. Så inspirerende bilder du legger ut:) Har ingen blogg selv, men nyter alt det fine jeg kommer over på nib! Din blogg har jeg fulgt lenge:) Håper virkelig det blir en Glansdag til neste år også, da skal jeg melde meg på! Kanskje vi møtes på Siv, jeg har termin 17 juli:) Uansett, lykke til, vi går en deilig tid i møte:)Hilsen Veronica

    SvarSlett
  10. For et nydelig hus!
    Og så fine strandbilder i innlegget under :)

    SvarSlett
  11. Du er så flott!!!
    Lykke til i dagene som kommer:)

    SvarSlett
  12. I love this layout and the colours used for the decor.

    SvarSlett