fredag 30. september 2011



Forsinket sommer...?





Bare innom for å ønske dere alle en god helgestart!
Og at den har startet bra, er i allefall helt sikkert. Trillet laaang tur i går, og shorts og singlet hadde vel vært et smartere klesvalg, fremfor jeans og jakke! Over 20 grader, nei det hadde jeg ikke forventet i slutten av September!
Sola skal visst vise seg et par dager til, så da er det bare å utnytte den. En tur til vakreste Hvasser i helgen, ja det tror jeg vi må få til.
Dagene bare flyr, fullt program og masse spennende som skjer. Hvem har sagt at man bare skal kose seg i sofakroken i barselpermisjonen...?;)

God helg

KLEM


17 kommentarer:

  1. herlig med indian summer!!

    ønsker deg en herrrrlig helg kjersti!!

    klem beate

    SvarSlett
  2. Ja, det var et fantastisk vær igår! Håper denne dagen blir like bra :)

    Har forresten samme hyllene fra Granit du viser på bilde, har de i gangen.

    Ønsker deg en super dag!

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Høretes herlig ut!
    Her på sørlandet henger
    tåka over oss, men jeg har et håp om at sola vil titte frem og varme i løpet av helga :-)))

    Kos dere i finværet!
    Riktig god helg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Vi hade också strålande sol och varmt här i går! Så härligt och man blir så glad!!!! Bara att passa på att njuta varje sekund... :)

    Önskar dig en riktigt härlig helg!
    kram Emelie

    SvarSlett
  5. Hei
    Jeg oppdaget bloggen din for noen dager siden og jeg må bare få sagt hvor fantastisk fint hjem du har, stilen din traff meg virkelig så nå har du fått en ny fast leser :)

    God helg! :)

    SvarSlett
  6. god helg!!! Kos deg med den lille, det skal hvertfall jeg!!!

    hvor er de sink-magasin-holderne dine fra? Utrolig fine og smarte!!

    Kristine

    SvarSlett
  7. Hei, herlig blogg du har :) Kos deg i barselpermisjonen - det er travelt ja ;)

    God fredag!

    p.s. legger meg til som følger jeg :)

    SvarSlett
  8. Mm här i Sverige har vi det oxå varmt och fantastiskt vackert just nu!!

    Önskar dig med en fin helg. kram!

    SvarSlett
  9. Spreking!
    Nyt sola, og barselpermisjonen :)

    Ha ei super helg!
    Klem helene

    SvarSlett
  10. Ja vad härligt det är med vädret! Solen lyser in över datorn och snart tar vi helg!
    Ha det gott!

    SvarSlett
  11. Helt fantastisk!
    Har brukt dagen ute og vaske bil jeg;))
    Nå skal jeg ut i solveggen med kakao og boller ♥

    Ha en herlig helg!

    Klem line

    SvarSlett
  12. ja, det er helt herlig med den deilige sommertemperaturen som har vært ute idag!
    håper på like bra dag imorgen:)

    ha en god helg!
    klem ellemell

    SvarSlett
  13. Ja er det ikke deilig med dette været??
    Nyte i full fart før høststormene plutselig er over oss...men litt deilig det og..
    Du ..jeg liker så utrolig godt det skapet ditt!!
    Ha en herlig fredagskveld!!
    Klem:)

    SvarSlett
  14. Hej!

    Kikar in för att önska dig en härlig helg!

    Otroligt fina och inspirerande bilder bjuder du på, ALLTID!

    Kram från mig!

    Ansku

    SvarSlett
  15. Hvilket kamera og objektiv bruker du? :) flott blogg!

    SvarSlett
  16. Hei,
    Jeg kom over bloggen din og må bare si at bildene dine er absolutt vidunderlige. Så nydelig stemning, til stor inspirasjon til en som både elsker foto og innredning selv.
    Jeg elsker det litt blasse,skjøre uttrykket. Bruker du photoshop eller noe "enklere" for å lage bildene dine slik?
    Jeg blir rett og slett godt humør av å titte på bloggen din, takk!

    Hilsen Eva

    SvarSlett